Marilen Herrero, 24 anys d’experiència en Infància i Adolescència

Has acabat el grau d’Educació Social i no saps cap a on tirar? T’agrada un àmbit concret però no saps per on començar a moure’t? Estàs treballant i tens dubtes sobre la teva pràctica diària? Sou una entitat o empresa i necessiteu un cop de mà? Tens al cap un projecte i t’agradaria tenir diverses opinions per tirar-lo endavant?
Des del CEESC ens intentem posar a la vostra pell i apostem per un servei que us ajudarà amb tots aquests dubtes.
La setmana passada us presentàvem el projecte Sèniors i el seu servei d’assessorament i mentoratge obert a estudiants, educadors socials, entitats, empreses i altres professionals que necessitin realitzar consultes puntuals o estiguin interessats en rebre un acompanyament en algun projecte. La idea central és poder transmetre el llegat i el saber dels i les protagonistes que van construir, als inicis, la pràctica i la teoria de l’Educació Social a Catalunya.
El servei compta de moment amb vuit Educadores i Educadors Socials sèniors amb experiència contrastada en diferents àmbits.
Conegueu més a la Marilen amb l’entrevista que li van realitzar al Diari el 9, l’1 de febrer de 2013.