Carnaval de blogs 2018

Avui us presentem la 6ena edició del “Carnaval de blogs” del Dia Internacional de l’Educació Social.

Aquest any vam proposar a les blogueres i els bloguers de l’Educació Social, que ens parléssin dels errors professionals. I així, 13 veus diferents ens han parlat del tractament i l'aprenentatge d'aquests errors. Podem transformar les decisions errònies de la nostra feina en millors praxis per al present i el futur? Com en els objectes trencats i tractats després amb la tècnica del Kintsugi, de les ferides o els moments foscos en podem treure un aprenentatge de valor? Ens inspiren, aquests errors, a ser més encertats?

Per nosaltres aquest Carnaval és molt valuós, perquè, com diu algun dels participants, es despullen per mostrar-nos les seves errades i els aprenentatges que n'han pogut fer, de manera que tots en puguem treure benefici. Us animem a descobrir tots aquests aprenentatges i reflexions, tan necessaris en la nostra professió. 

//cast//

Hoy os presentamos la 6ª edición del "Carnaval de blogs" del Día Internacional de la Educación Social.

Este año propusimos a las blogueras y blogueros de la Educación Social, que nos hablaran de los errores profesionales. Y, de esta manera, 13 voces diferentes nos han hablado del tratamiento y aprendizaje en los errores profesionales. Podemos transformar las decisiones erróneas de nuestro trabajo en mejores praxis para el presente y el futuro? Como en los objetos rotos y tratados después con la técnica del Kintsugi, de las heridas o los momentos oscuros podemos sacar un aprendizaje de valor? Nos inspiran, estos errores, a ser más acertados?

Para nosotros este Carnaval es muy valioso, porque, como dice alguno de los participantes, se desnudan para mostrarnos sus errores y los aprendizajes que han podido hacer, de modo que todos podamos sacar beneficio. Os animamos a descubrir todos estos aprendizajes y reflexiones, tan necesarios en nuestra profesión.

Queremos agradecer la participación a estas 13 voces que se han sumado a la iniciativa un año más! // 
Volem agrair la participació a aquestes 13 veus que s’han sumat a la iniciativa un any més! 


El Carnaval de Blogs va néixer fa 5 anys: